Gyakori kérdések
Mi az a GazdaMobil?
Egy kifejezetten az agrárium területén dolgozóknak létrehozott szakmai közösség, amelynek tagjai felé a Klub szakmai lehetőségeket ismertethet, és kedvezményes szolgáltatásokat kínál.
Kihez fordulhatok a kérdéseimmel?
A GazdaMobil saját ügyfélszolgálattal rendelkezik, ahol kollégáink személyesen segítenek az érdeklődőknek, és minden ügy elintézhető otthonról vagy akár a rendelől is. (Szerződéssel kapcsolatos ügyintézés, pl. szerződéskötés, szerződést érintő módosítások, szolgáltatásokkal és számlákkal kapcsolatos információk, készülék és eszköz vásárlás, szolgáltatások megrendelése, stb).
Mit kell tennem, ha be szeretnék lépni?
A weboldalon érdemes kitölteni az Érdeklődöm, visszahívást kérek! űrlapot. Ezt követően kollégáink megkeresnek a szerződéskötés ügyében. De jelentkezhetsz ügyfélszolgálati telefonszámunkon is, ha az úgy kényelmesebb: +36 30 190 9999
Ki lehet tag?
Minden az agrárium területén dolgozó szakember és szervezet jogosult a belépésre, valamint az agrárium beszállítói és felhasználói.
Milyen eszközöket és készülékeket vásárolhatok kedvezményesen?
A kedvezményes készülékek árlistája gyakran változik, ezért érdeklődj ügyfélszolgálatunkon!
Milyen feltételekkel vehető igénybe a Tagoknak járó mobiltelefon tarifacsomag?
Minden Tag igénybe veheti a szolgáltatást, és behozhat meglévő hívószámokat, vagy újakat is vásárolhat. A GazdaMobilos előfizetések kapcsán minden ügyintézésre csak a GazdaMobil saját ügyfélszolgálatán van lehetőség.