Gyakori kérdések

Mi az a GazdaMobil?

Egy kifejezetten az agrárium területén dolgozóknak létrehozott szakmai közösség, amelynek tagjai felé a Klub szakmai lehetőségeket ismertethet, és kedvezményes szolgáltatásokat kínál.

Kihez fordulhatok a kérdéseimmel?

A GazdaMobil saját ügyfélszolgálattal rendelkezik, ahol kollégáink személyesen segítenek az érdeklődőknek, és minden ügy elintézhető otthonról vagy akár a rendelől is. (Szerződéssel kapcsolatos ügyintézés, pl. szerződéskötés, szerződést érintő módosítások, szolgáltatásokkal és számlákkal kapcsolatos információk, készülék és eszköz vásárlás, szolgáltatások megrendelése, stb).

Mit kell tennem, ha be szeretnék lépni?

A weboldalon érdemes kitölteni az Érdeklődöm, visszahívást kérek! űrlapot. Ezt követően kollégáink megkeresnek a szerződéskötés ügyében. De jelentkezhetsz ügyfélszolgálati telefonszámunkon is, ha az úgy kényelmesebb: +36 30 190 9999

Ki lehet tag?

Minden az agrárium területén dolgozó szakember és szervezet jogosult a belépésre, valamint az agrárium beszállítói és felhasználói.

Milyen eszközöket és készülékeket vásárolhatok kedvezményesen?

A kedvezményes készülékek árlistája gyakran változik, ezért érdeklődj  ügyfélszolgálatunkon!

Milyen feltételekkel vehető igénybe a Tagoknak járó mobiltelefon tarifacsomag?

Minden Tag igénybe veheti a szolgáltatást, és behozhat meglévő hívószámokat, vagy újakat is vásárolhat. A GazdaMobilos előfizetések kapcsán minden ügyintézésre csak a GazdaMobil saját ügyfélszolgálatán van lehetőség.

Bejelentkezés

Regisztrált tagjaink alább tudnak bejelentkezni:

 

 

Ügyfélszolgálat

VIP ügyfélszolgálat

SZEMÉLYES KISZOLGÁLÁS SORBANÁLLÁS NÉLKÜL

Havi Számláló

lebeszélt perc

perc ingyenes beszélgetés

MB elhasznált adatmennyiség